77 553 20 50 604 797 497 rejestracja@aqua-reh.pl Godz. otw. od 08.05.2017r. pn-czw: 9:00-20:00, pt: 9:00-19:00, sob: 9:00-17:00 , nd: nieczynne

To metoda mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Jest to trening całego ciała w skład, którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Metoda Pilates jest formą treningu terapii o charakterze profilaktyczno-leczniczym. Zajmuje się całym ciałem, a nie jego oddzielnymi problemami. Świadomość ruchu jest niezmiernie ważna bo tylko dzięki temu wykonane ćwiczenie jest prawidłowe, jest to główny cel do osiągnięcia idealnej smukłej sylwetki oraz prawidłowej postawy ciała

Pilates nie tylko poprawia sylwetkę lecz także pomaga przywrócić naturalną równowagę w budowie ciała i prawidłową postawę.

Polecane są dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania.Ćwiczenia wykonywane są z przyborami lub bez ich.

Zajęcia zdrowego kręgosłupa to specjalny program ćwiczeń przywracających równowagę napięć mięśniowych kręgosłupa, niwelujących bóle kręgosłupa. Zajęcia te stanowią świetną profilaktykę oraz uzupełnienie po leczeniu dolegliwości bólowych w obrębie kręgosłupa.

W czasie zajęć wykonywane są następujące ćwiczenia:

  • wzmacniające gorset mięśniowy (mięśnie globalne oraz lokalne),
  • rozluźniające i rozciągające kręgosłup,
  • równoważne,
  • ćwiczenia kształtujące nawyk prawidłowej postawy ciała,
  • oddechowe,
  • relaksujące oraz rozciągające.

Celem ćwiczeń fizycznych jest przywrócenie równowagi mięśniowej poprzez wzmocnienie mięśni osłabionych, rozciągniecie skróconych i rozluźnienie napiętych, mobilizacja kręgosłupa, nauka poczucia własnego ciała, wyrobienie umiejętności wykonywania ćwiczeń we własnym zakresie, nauka prawidłowego oddychania. Prowadzone ćwiczenia nakierowane są przede wszystkim dla tych osób, które prowadzą siedzący tryb życia i borykają się z problemem bólu kręgosłupa, ale również dla tych, którzy po prostu szukają pomysłu na aktywność fizyczną.

Zajęcia prowadzone są przez fizjoterapeutkę – instruktorkę przy spokojnej muzyce, z różnymi przyborami (piłki, taśmy, poduszki sensomotoryczne) lub bez ich użycia. Do grupy można dołączyć w dowolnym momencie i w każdej grupie wiekowej.

  • Trening aerobowy

Celem treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki tym zajęciom spalisz zbędne kalorie, wzmocnisz mięśnie. Zajęcia odbywają się podczas szybkiej muzyki, która nadaje tempo ćwiczeniom. Intensywność zajęć dobrana jest odpowiednio do możliwości grupy. Trening odchudzający nazywany „fat burning” łączony jest z fit balle’m, który czyni cały trening unikalnym i efektywnym. Jeżeli chcesz popracować nad własnym ciałem, wzmocnić mięśnie, popracować nad ich wytrzymałością i spalić zbędne kalorie to ten trening jest dla ciebie idealny. Sprawdź sam i spróbuj:-)


  •  Fit ball

Trening aerobowy połączony z treningiem wzmacniającym.

Zajęcia na dużej piłce łączące w sobie różne aspekty treningu. Ćwiczenia na piłce ujędrniają mięśnie, rozwijają zmysł równowagi i pomagają uwolnić się od stresu. Podczas ćwiczeń uaktywniają się mięśnie głębokie stabilizujące kręgosłup i pozwalające utrzymać prawidłową postawę ciała. Zajęcia polecane osobom, które lubią urozmaicony trening i dobrą zabawę.